ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





پاک کن

 


پاک کن هرچی که گذشت میون ما این همه سال

این که آخرش چی شد جدا شدیمو بیخیال


پاک کن از دلت دیگه این عشق نفرین شده رو

از یادت ببر این عشق پوچ و تلقین شده رو


پاک کن از شبات دیگه بوسه هامو تا به سحر

هرجا بودی عزیزم اسممو از یادت ببر


پاک کن از دستهای سردت گرمی دست منو

فراموش کن قسم با هم همیشه موندنو


پاک کن اون نوازشم رو از تن و از بدنت

میدونم محاله بی من دیگه غصه خوردنت


پاک کن از تو زندگیت من و تموم حرفامو

نکنی یه وقت یه روز یه جا دوباره هوامو


پاک کن این رفاقتو که بیخود و مسخره بود

پاک کن و به جای من بیار یکی رو خیلی زود


پاک کن از اینجا به بعد منو از اون دل سیات

قول میدم منم فراموشم بشه رنگ و ریات


پاک کن از تو لحظه هات رد پاهای خسته امو

برو خوش باش که دیدی بالاخره شکستمو


پاک کن اسممو دیگه از توی یاد و حافظه ات

منم این قولو میدم دلتنگ نشم دیگه واست


پاک کن از تو فکرت اینو که بازم دوستت دارم

تصمیمم اینه دیگه تورو به یادم نیارم


پاک کن از تقویم زندگیت روزای با منو

برو ترک کن عزیزم نقاب به صورت زدنو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 4:8 | |